IP-телефонія на базі Asterisk. Частина 6.2: Додаткові функції Asterisk. Переадресація дзвінків.
Цикл статей по розгортанню IP-телефонії на базі Asterisk. Фактично це моя проектна робота на отримання відповідного сертифікату одного з навчальних центрів. Робота була захищена, сертифікат отриманий, все написане тестувалось і є повтінстю робочою реалізацією. Інформація в статті і версії програмного забезбечення актуальні на 2017 рік.
- частина 1 - Встановлення сервера Asterisk
- частина 2 - Налаштування SIP
- частина 3 - Логіка обробки дзвінків (Dialplan)
- частина 4 - Голосове меню
- частина 5 - Деталізований звіт про виклики (Call Detail Records, CDR)
- частина 6.1 - Додаткові функції Asterisk. Паркування дзвінка.
6. Додаткові функції Asterisk.
6.2 Переадресація дзвінка.
В Asterisk є два види переадресації - сліпа та з відстеженням. При сліпій переадресації абонент, який ініціює переадресацію, набирає додатковий номер і кладе трубку. Якщо на тій стороні не відповіли, то дзвінок буде повернуто на номер того, хто ініціював переадресацію. При переадресації з відстеженням спочатку перевіряється чи готовий абонент прийняти дзвінок і лише за згоди приймаючої сторони виклик переадресовується.
Налаштуємо переадресацію дзвінка з відстеженням. Для цього розкоментуємо рядок у файлі features.conf:
atxfer => *2
Переконаємось, що зміни внесено:
asterisk-centos*CLI> features show
Builtin Feature Default Current
--------------- ------- -------
Pickup *8 *8
Blind Transfer # #
Attended Transfer *2
One Touch Monitor
Disconnect Call * *
Park Call
One Touch MixMonitor
Dynamic Feature Default Current
--------------- ------- -------
(none)
Feature Groups:
---------------
(none)
Тепер для переадресації достатньо набрати *2 [додатковий номер], отримати згоду прийняти виклик і покласти трубку.
В наступній статті додамо музику на утримання дзвінка в Asterisk.
- частина 1 - Встановлення сервера Asterisk
- частина 2 - Налаштування SIP
- частина 3 - Логіка обробки дзвінків (Dialplan)
- частина 4 - Голосове меню
- частина 5 - Деталізований звіт про виклики (Call Detail Records, CDR)
- частина 6.1 - Додаткові функції Asterisk. Паркування дзвінка.
Посилання
- Photo by Pavan Trikutam on Unsplash